Seguidores

miércoles, 5 de octubre de 2011

La cuina de la Casa de Sophie

Va ser la primera habitació que vaig fer. El primer va ser el terra i com la meva experiència era nu-la vaig anar a lo fàcil.
Segurament ara el faria d'una altra manera i complicant-me una mica més el treball, però ja està fet i no em desagrada el resultat en conjunt.

Desprès vaig empaperar el sostre i les parets amb cartolina, fent servir pegament de barra i la veritat és que m'ha anat molt bé, és net, ràpid i fàcil. La sanefa de les parets és la del terra que vaig escanejar, imprimir i pegar.

Per fer els acabaments i dissimular una mica les juntes de les cantonades, vaig ficar uns llistonets tenyits del mateix color que els mobles. La campana de la cuina també la vaig fer amb cartolina seguint aquest tutorial i per guarnir-la els mateixos llistonets que el de les cantonades i sòcol i una motllura de marc per a quadres.

Els mobles son kits  que jo he muntat, tenyit i envernissat.
Ara em queda omplir-la de coses i detalls, però abans vull avançar una mica més la resta de la casa.



El pròxim dia us ensenyaré el rebost.







3 comentarios:

  1. Que bonica que t'ha quedat . el terra m'agrada moltisim i la Sophie es molt guapa .
    Petons

    ResponderEliminar
  2. A mi m'agrada molt Cote, t'ha quedat molt bè i es veu una cuina acollidora. Petonets!!!

    ResponderEliminar
  3. Me encanta como te ha quedado la cocina. Además nos has ido poniendo en las fotos paso a paso como te iba quedando.

    ResponderEliminar