Seguidores

lunes, 3 de octubre de 2011

Electrificació de la casa de Sophie

Vaig utilitzar per a electrificar la casa el Cir-Kit.Vaig comprar el kit bàsic que consta de la cinta elèctrica, claus d'empalme, endoll posterior, punxó per fer foradets, test de prova i el cable que s'endolla al transformador. Ficar la cinta no és gens difícil, perquè és com un adhesiu, al que vas treient el paperet i pegant a les  parets de les habitacions. Us deixo una foto de la casa electrificada per davant i per darrera.




El més costós va ser fer els empalmes perquè els clauets són petitíssims i la fusta de les parets (DM) va resultar molt dura. El punxó no va ajudar gaire, se'm va doblegar, encaragolar i trencar no sé quantes vegades!!. Gràcies a l'ajuda de Prudenci, tot va ser més fàcil.
I ara que està casi tota la casa empaperada, la meva pregunta és: trobaré la cinta quan vulgui ficar les llums?? Espero que si!!( vaig fer-me un dibuix amb les mides per on passava la cinta).



3 comentarios:

  1. Hola, m'he fet seguidora teva, a través de la Marta.
    Quina casa més gran. Et desitjo sort amb l'electrificació...petonets.

    ResponderEliminar
  2. Que bien, asi veo como lo puedo hacer. ¿Dónde compraste lo de electrificar?
    Besitos

    ResponderEliminar
  3. Pues lo compré en una tienda de casas de muñecas que hay en Reus. Pero se que ellos no lo tenían y si no me equivoco lo pidieron directamente a la cas Cir-Kit
    www.cir-kitconcepts.com
    Besitos

    ResponderEliminar