Seguidores

viernes, 7 de octubre de 2011

El rebost

El rebost el vaig fer a continuació de la cuina. Les parets les vaig pintar amb la pintura de la façana ( el pot de pintura,  crec que em donarà per a fer 10 cases més, jaja).


El terra el vaig fer de fustetes que desprès vaig envernissar. Per fer-me més fàcil la feina, vaig retallar en cartolina marró la plantilla del terra i així tot el treball de anar pegant fustetes i envernissar ho faig damunt de la taula de treball. Un cop acabat ho empego al seu lloc amb cola blanca, fico uns quants llibres per fer pes i a esperar.

La estantería del fons la vaig fer de fusta de balsa tenyida i envernissada.
He fet algunes caixetes dels "detalls" de la Revista Miniatura 163. Les llaunes son fetes amb la part metàl·lica dels llapis i les etiquetes d'uns imprimibles de la revista Miniature Collector del maig. La resta de coses em venien amb la cuina que vaig comprar.


2 comentarios:

  1. Hola Cote gracias por apuntarte a mi sorteo y visitar el blog yo he disfrutado un montón con tu maravillosa casita,es una preciosidad,minisaludos.

    ResponderEliminar
  2. La despensa te ha quedado muy mona.

    ResponderEliminar